کمپین ارادت به امام نقی علیه السلام

مرکز دانلود و انتشار عکس ، پوستر ، کتاب ، مقاله ، مرثیه ، روضه ، مداحی ، مولودی ، فیلم ، صدا ، نرم افزار ، داستان ، معجزه ، حدیث

امام نقى(علیه ‏السلام) از تبعید تا شهادت


دوران امامت امام هادى(علیه‏السلام) بیش از 33 سال به طول انجامید که حدود سیزده سال آن را
در مدینه سپرى کرد.

دراین مدت، گروه‏هاى بسیارى از شهرهاى شیعه نشین ایران، عراق و مصر براى بهره‏گیرى از محضر امام به سوى مدینه آمدند.1 امام در این شهر چنان موقعیت و محبوبیتى بین مردم یافت که دولتمردان عباسى، به شدت از این وضع احساس خطر مى‏کردند. براى نمونه، بُرَیحه عباسى2 در نامه‏اى به متوکل نوشت: «اگر تسلط بر حرمین شریفین را مى‏خواهى، على‏بن محمد(علیه‏السلام) را از این شهر بیرون کن؛ زیرا او مردم را به سوى خود فرا خوانده و عده بسیارى نیز دعوتش را پذیرفته‏اند... .»3

روزنه‏ اى به‏ سوى آفتاب (ولادت امام نقی علیه السلام )


ابوالفضل هادى منش
نخل‏ها آغوش گشوده بودند، شب آرام بود و ماه تماشا مى‏کرد و دهکده «صریا» که موسى بن جعفر علیه‏السلام سنگ بناى آن را گذاشته بود، گام‏هاى پر طنین زمان را مى‏شمرد. ستاره‏ها، خیره خیره، چشم به خانه‏اى گلین با پنجره‏هاى کوچک دوخته و گوش سپرده بودند تا با نخستین گریه شادى‏بخش مولودى خجسته، دل شاد شوند و خوشه خوشه، ایمان به پاى او بریزند. رایحه دل‏نواز ملکوت، خانه را در آغوش فشرد. «على» دیگرى، پاى به دنیا گذاشت و «محمد»ى دیگر، او را در آغوش گرفت. آن شب، نیمه ذیحجه سال 212 ه . ق بود.

دانلود تم یا علی النقی برای گوشیهای اندروید


توضیحات :

شما توسط برنامه ی یا علی النقی عایه السلام می توانید یک پس زمینه متحرک (live wallpaper) برای گوشی آندرویدی خود داشته باشید.
این برنامه طراحی گرافیکی زیبایی دارد و می تواند به عنوان یک پس زمینه درون گوشی شما قرار گیرد.این برنامه دارای منو تنظیمات است که شما می توناید به راحتی آن را شخصی سازی کنید.
برای نصب این برنامه فایل نصبی را از لینک بالا دانلود کرده و در گوشی خود نصب کنید.و بعد از نصب برنامه را در قسمت live wallpaper های خود می توانید مشاهده کنید.

دانلود در ادامه:

کتابخانه تخصصی با موضوع امام رضا علیه السلام (امکان دانلود حدود 100 جلد کتاب)

بسم الله الرحمن الرحیم
یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ
سوره الصف آیه 8
«می خواهند نور خدا را به دهانهایشان خاموش کنند ولی خدا کامل کننده‌ی نور خویش است ، هرچند کافران خوش نداشته باشند».
این وبلاگ به حول و قوه الهی و با توسل به حضرت امام هادی النقی علیه السلام و به خاطر کوری چشم دشمنان آن حضرت راه اندازی شده تا فضای آلوده اینترنت و گوگل را از لوث اهانت های به ساحت ایشان، پاک کند!
البته امام نقی (علیه السلام) نیاز به دفاع و حمایت بنده و امثال بنده ندارد بلکه این ماییم که نیاز به شفاعت او در دنیا و آخرت داریم!
فقط خواستم شیعه علی النقی بودن (علیه السلام) خود را اثبات کنم!
یا علی
پربیننده ترین مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan