کمپین ارادت به امام نقی علیه السلام

مرکز دانلود و انتشار عکس ، پوستر ، کتاب ، مقاله ، مرثیه ، روضه ، مداحی ، مولودی ، فیلم ، صدا ، نرم افزار ، داستان ، معجزه ، حدیث

خبر شیرین کشته شدن شاهین نجفی خواننده مرتد و هتاک

  • ۵۳۱۹ نمایش
  • شاهین نجفی خواننده هتاک و مرتد که در ترانه های خود به ساحت مقدس امامان معصوم (ع) توهین کرده بود بر اساس گزارش های غیر رسمی سرش بریده شده و تنش سوزانده شده است.

    به گزارش کمپین ارادت به امام نقی علیه السلام این خواننده هتاک چند وقتی بود که در هیچ محفل عمومی و خصوصی دیده نشده بود و حتی برخی از نزدیکان این مرتد نیز از او خبری نداشته و از او اعلام بی اطلاعی می کنند .

    شاهین نجفی در دوره اصلاحات گروه های زیرزمینی موسیقی رپ را در رشت و تهران ترتیب می داد و در سال 84 از ترس مجازات بدلیل ارتکاب جرائمی نظیر همجنس گرایی به آلمان گریخت و پس از مدتی ترانه های توهین آمیز نسبت به امامان معصوم (ع) را در خارج از کشور اجرا کرد.
     
    شاهین نجفی، خواننده‌ای هتاک است که در اشعار خود به ائمه معصومین و امام هادی (ع) توهین کرد که این جسارت وی با واکنش علما، مراجع و دلسوزان مواجه شد؛ تا جایی که کمپین‌های مردمی برای اعدام انقلابی وی به راه افتاد. آخرین شیرین کاری وی لخت شدن او و اعضای گروه موسیقی اش در برابر دید تماشاگران بود.
     
    وی چندی پیش در گفتگو با یک نشریه آلمانی گفته بود: بین موقعیت من و سلمان رشدی تشابه کمی وجود دارد چرا که سلمان رشدی می‌تواند در زندگی مخفی خود کتاب بنویسد اما من باید روی صحنه باشم و اکنون این موقعیت از من سلب شده است و باید بد تر از اوضاع سلمان رشدی زندگی کنم.
     
    گفتنی است که هیچگونه اخباری مبنی بر زنده بوده شاهین نجفی پس از اعلام  دستگیری اش منتشر نشده بود و فقط بر اساس گزارش های منتشر شده از سوی برخی نزدیکان این خواننده هتاک در صفحات شخصی شان در شبکه های اجتماعی به احتمال قوی شاهین نجفی به درک واصل شده است.
     

    اما به گزارش کمپین ارادت به امام نقی علیه السلام  به نقل از سفیرخور ساعاتی پیش در شبکه های اجتماعی اخباری مبنی بر کشته شدن شاهین نجفی خواننده منفور در کشور اوکراین منتشر شده و حال اینکه این اخبار واقیت دارد یا پوششی است برای مخفی کردن این ملعون، با گذشت زمان مشخص خواهد شد.

    طبق این گزارش شاهین نجفی خواننده در باغ الیزای شهر کیف در کشور اوکراین سر بریده سپس آتش زده شد.

    به گفته پلیس اوکراین جسد شاهین نجفی که به کلی قابل شناسایی نبود از روی گردنبند و همچنین هتل محل اقامت او که در خیابان یانکوفسکی در مجاورت پارک الیزا بود و چون سه روز کسی او را در هتل مشاهده نکرده بود شناخته شد.

    رسانه های انگلیس آلمان و وابسته به غرب چند ساعتی هست که از انتشار خبر مرگ شاهین نجفی تا صد درصد مشخص شدن مرگش جلوگیری کرده اند.

    امیدواریم این خبر صحت داشته باشد!!

    باسلام
    موفق باشید برادر
    سلام علیکم
    یا علی
    الهی آمین......انشاله که ب درک واصل شده
    خدایا شکرتــــــــــــــــــــــ

    خبر خیلی خیلی خوبی بود

    دست اونایی که این کار رو کردند رو میبوسم
    تو تلوزیون که نگفتن

    دوستان هم که میگن تو فیس بوکش پست گذاشته

    انگاری این خبر دروغه
    نمی دونیم ولی خبر خبر شیرینیه!
    خدا کنه راست باشه
    مرگ این لجن
    نقل این اخبار دروغ که دارای محتوای اهانت آمیز و بد دهانی است در مقام دفاع از مذهب، کار درستی نیست. ما پیرو امامانی هستیم که در هیچ شرایطی اقدام به فحش و ناسزاز نکردن.
    تصویر سر بریده شاهین نجفی در وبلاگ
    تویر سر بریده شاهین نجفی در http://montazerdesigner.blogfa.com/
    انشاالله که مرده باشه
    مرسی ! تازه این سایتو دیدم واقعا سایتی مقابل اون پیج لعنتی احساس میشد مچکرم !
    وستانی که دم از مقدسات میزنید اصلا گور بابای شاهین نجفی
    شما ها تا الان از تله موش استفاده نکردید؟
    یعنی اگه استفاده کردید به مقدسات و خدای یکی از ادیان توهین کردید
    خو شاهین نجفی هم همین کارو کرده
    فقط تعریف شما از مقدسات با تعریف اون فرق داره
    هی میگن توهین به مقدسات !!!!!!!
    ول کنید بابا !!!
    شما اسمتونو گذاشتید مسلمان و امام معصوم رو با یک موش مقایسه میکنید!!!!!؟؟؟؟؟
    نمی دونم اسم اینو چی بذارم!؟
    حماقت یا جهالت!؟
    ببند درتو بینیم باوووو با این سایتت و عراجیفی که میزاری.... خجالت بکش از توهین و تهمتم دست بردار.... فحش میده که میده اگه اون دنیایی هم باشه خودش تقاص پس میده و نیاز نیست شما خودتو ناراحت کنی برادر....بشین به اموراته خودت برس مردکه پوچه بی مخ
    تو وجودتون غیرت نمیبینم!!
    اگر یکی با ناتموست کاری بکنه همینجوری میشینی تماشا میکنی!!؟؟؟ 
    استاد شاهین نجفی (ص) یواشکی
    سنگر سکوت نیست در جنگ با شُغال
    تا شعر زنده هست باید ادامه داد.....
    همین بیت بس واستون.
    خلایق هر چه لایق
     یک همجنس باز مرتد بی دین و استادی!!!!
    (ممد ) : حیف این اسم که رو تو گذاشتن ///مثلا با طرفداری از شاهین نجس میخوای خودتو با کلاس جلوه بدی.مسیحی و یهودی واسه دین تحریف شده ی خودشون دارن دفاع میکنن.خاک هم حیفه تو سرتون بره.
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    مملکت ما رو دارن به تاراج میبرن.فقر و فلاکت و فحشا بیداد میکنه.سن تن فروشی زیر 15 ساله. اعتیاد بیداد میکنه.اینه مدیریت مملکت امام زمان.** ***** تو و هر چی اخونده.***** 37 ساله پدر این مردم بدبخت رو در اوردید به اسم دین و مذهب.خود امام حسین گفت اگر دین ندارید لا اقل ازاده باشید.بی دین بودن و شرف داشتن بهتر از به از خر مذهب بودنه.
    ماشالله به عفت کلامتان!!!!
    همین ادبیات فاخرتان ما در ادامه راهمان مطمئن تر می کند.
    یا علی
    دستتون درد نکنه با این خبر خوب،انشاءالله این خبر درست باشه.خدا همه ی کسایی که به اهل بیت توهین میکنن رو
    نابود کنه.
    خدالعنتش کنه ...
    آمین
    البته متاسفانه خبر یک شایعه بوده.
    واقعا برات متاسفم((((ممد))))چقدر بی غیرتی حیف این اسم که رو تو هست
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    خخخخخخخ. آخه این چه حرفیه که میزنی بابا هر کسی رو تو قبر خودش میخوابونن بعدشم مگه تو کتاب دینی شما ننوشته که هر کسی به دین خودش و هرجور میخواد باشه دوست داره شیطان پرست باشه به هیچکس ربطی نداره یا اینکه باید به زور اسلام رو به کسی وارد کنی بعدشم وقتی توهین میکنه به امام شما ها چرا شما هم به یهودی, مسیحی, شیطان پرست و دین های دیگه بی احترامی میکنی چرا فحش میدی این نشونه خر مذهب بودن . یه سوال چرا امامتون باید با یه دختره 9 ساله ازدواج کنه این درست نیست این نشونه حوس بازی امامتون بوده, انقدر از عربا و دینشون دفاع نکنین وقتی عربا به ایران حمله کردن البته توسط سلمان فارسی مرد های ایرانی رو میکشتن و زن های ایرانی رو بهشون تجاوز میکردن و تقسیم میکردن به این نمیگین قیرت قیرت شما ها واقعلا که شما برین ببینید تو زندگیتون چه کار ها و اشتباهاتی انجام دادین رو حلش کنین نه به یکی که دلش خواسته بخونه من خودم شخصا **** ** *** *** **** **** * **** *** *** که هرچی بدبختی داریم سر اوناست همون امریکاش 300 سال قدمت داشت به کجا رسید ما که 2500 سال قدمت داریم به کجا رسیدیم شدیم جهان سومی
    ماشالله سواد و کمالاتتان از «غیرت»تان پیداست!!!
    درسته هرکسی رو تو قبر خودش میخوابونن و در انتخاب دین آزادن اما این تا وقتیه که با دین و اعتقادات دیگران کاری نداشته باشن.مثل تو و اون شاهین نجس که اگر دستمون بهتون برسه اون دهن متعفنتونو جر میدیم تا به مقدسات توهین نکنین.
    سلام
    وب خوبی داری انشاء الله موفق باشی
    به وب من هم سری بزن
    در پناه حق
    سلام علیکم
    ان شاءالله
    کاری به شاهین ندارم ولی اگه از سیره ائمه پیروی میکنید نباید از شنیدن بریده شدن سر یک انسان حتی اگر کافر باشد خوشحال بشید و ذوق کنید، شقی ترین مردم که ابن ملجم بود اگر به علی (ع) سر سوزنی حسن ظن داشت بعد از ترور حضرت علی توسط خود آنحضرت بخشیده شده بود... اگر امام نقی(ع) خودشون زنده بودن و این توهینو میدیدن بلافاصله تصمیم به مقابله به مثل و انتقام میگرفتن ؟؟!! یکم فکر کنیم و با این روش دلسوزی نکنیم برای امامانمون
    شاهین با این کارش شاید خودشو از سفره کرم ائمه محروم کرده، این خودش بدترین محرومیته ...
    التماس تفکر
    اشتباه شما همین است
    لبخند امام سجاد اصلا دیده نشد تا زمانی که مختار انتقام خون اهل بیت را گرفت
    و اینکه امام هادی علیه السلام می بخشید شاید حق با شما باشد ولی وظیفه امام با ماموم فرق دارد این را هم مد نظر داشته باشید.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بسم الله الرحمن الرحیم
    یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ
    سوره الصف آیه 8
    «می خواهند نور خدا را به دهانهایشان خاموش کنند ولی خدا کامل کننده‌ی نور خویش است ، هرچند کافران خوش نداشته باشند».
    این وبلاگ به حول و قوه الهی و با توسل به حضرت امام هادی النقی علیه السلام و به خاطر کوری چشم دشمنان آن حضرت راه اندازی شده تا فضای آلوده اینترنت و گوگل را از لوث اهانت های به ساحت ایشان، پاک کند!
    البته امام نقی (علیه السلام) نیاز به دفاع و حمایت بنده و امثال بنده ندارد بلکه این ماییم که نیاز به شفاعت او در دنیا و آخرت داریم!
    فقط خواستم شیعه علی النقی بودن (علیه السلام) خود را اثبات کنم!
    یا علی
    پربیننده ترین مطالب
    Designed By Erfan Powered by Bayan