کمپین ارادت به امام نقی علیه السلام

مرکز دانلود و انتشار عکس ، پوستر ، کتاب ، مقاله ، مرثیه ، روضه ، مداحی ، مولودی ، فیلم ، صدا ، نرم افزار ، داستان ، معجزه ، حدیث

عاقبت تعرض به مرقد شریف امامین عسکریین(ع) + تصاویر(18+)

  • ۱۰۳۱ نمایش
  • نیروهای امنیتی ارتش عراق با کمک نیروهای مردمی روز گذشته توانستند با به هلاکت رساندن بیش از 100 نفر از تکفیریهای داعش همه مناطق سامراء را از لوث وجود آنها پاکسازی کنند.

    به گزارش وبلاگ امام نقی علیه السلام به نقل از خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ نیروهای عراقی همه مناطق شهر سامراء را از وجود عناصر گروه تروریستی داعش پاکسازی کردند.

    تروریست‌های تفکیری دولت اسلامی عراق و شام موسوم به "داعش" صبح دیروز ـ پنجشنبه 15 خرداد 1393 ـ به قصد تسخیر شهر سامراء (واقع در استان «صلاح‌الدین» و 118 کیلومتری شمال بغداد) و تخریب مرقد مطهر امام علی النقی(ع) و امام حسن عسکری(ع) به این شهر حمله کردند.

    سخنگوی اداره مبارزه با تروریسم عراق که دیروز مسؤولیت پاکسازی شهر سامراء از وجود داعش به آن سپرده شد اعلام کرد که در این عملیات دهها نفر از تروریست‌های این گروه به هلاکت رسیدند.

    «صباح النعمان» گفت: نیروهای امنیتی توانستند دیروز همه مناطق سامراء را که عناصر گروه تروریستی داعش آنها را تحت کنترل در آورده بودند پاکسازی کنند.

    «احمد الجبوری» استاندار استان صلاح الدین عراق اعلام کرد بیش از صد جنگجوی گروه موسوم به دولت اسلامی در عراق و شام (داعش) در درگیری روز گذشته با نیروهای ارتش و امنیتی عراق در شهر سامرا کشته شدند.

    وی افزود: 100 تروریست داعش کشته شدند و بیش از بیست دستگاه خودروی آنها هم در سامرا منهدم شد.

    الجبوری با بیان اینکه بیش از 11 تروریست داعش هم در درگیری‌های سامراء بازداشت شدند تأکید کرد که عملیات پاکسازی و آزاد سازی این مناطق به صورت کامل انجام شد

    «صالح الحیدری» رییس دیوان وقف شیعی عراق در گفتگو با شبکه تلویزیونی العراقیة ضمن اعلام شکست عناصر داعش، از ارتش این کشور قدردانی کرد.

    وی با تأکید بر اینکه هدف داعش از حمله به سامراء تخریب حرم مطهر بوده است، از مردمی که با نیروهای امنیتی همکاری کردند نیز تشکر کرد و گفت: عتبه مطهره عسکریه در قلب شهر سامراء قرار دارد و بسیاری از مردم این شهر خود را از اعقاب امامین عسکریین می‌دانند؛ لذا عجیب نیست که در دفاع از این مرقد با ارتش همکاری نمایند.

    عناصر داعش که با ده‌ها خودرو و بولدوزر به سامراء یورش برده بودند، سعی کردند مرقد امامین عسکریین(ع) را هم تصرف کنند، ولی با مقاومت نیروهای عراقی ناکام مانده و متفرق شدند.

     

     

    .................
    پایان پیام/ 218

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بسم الله الرحمن الرحیم
    یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ
    سوره الصف آیه 8
    «می خواهند نور خدا را به دهانهایشان خاموش کنند ولی خدا کامل کننده‌ی نور خویش است ، هرچند کافران خوش نداشته باشند».
    این وبلاگ به حول و قوه الهی و با توسل به حضرت امام هادی النقی علیه السلام و به خاطر کوری چشم دشمنان آن حضرت راه اندازی شده تا فضای آلوده اینترنت و گوگل را از لوث اهانت های به ساحت ایشان، پاک کند!
    البته امام نقی (علیه السلام) نیاز به دفاع و حمایت بنده و امثال بنده ندارد بلکه این ماییم که نیاز به شفاعت او در دنیا و آخرت داریم!
    فقط خواستم شیعه علی النقی بودن (علیه السلام) خود را اثبات کنم!
    یا علی
    پربیننده ترین مطالب
    Designed By Erfan Powered by Bayan