کمپین ارادت به امام نقی علیه السلام

مرکز دانلود و انتشار عکس ، پوستر ، کتاب ، مقاله ، مرثیه ، روضه ، مداحی ، مولودی ، فیلم ، صدا ، نرم افزار ، داستان ، معجزه ، حدیث

آخرین اوضاع سامرا/ فدائیان صدام در بین اعضای داعش

  • ۱۰۴۳ نمایش
  • یک منبع آگاه در عراق خبر داد
    آخرین اوضاع سامرا/ فدائیان صدام در بین اعضای داعش
     
    یک منبع آگاه عراقی می‌گوید ۹۰ درصد چریک‌های داعش از گروه‌های بسیار آموزش دیده گارد ریاست جمهوری سابق و فدائیان صدام هستند.
     

    به گزارش وبلاگ امام نقی علیه السلام به نقل از خبرگزاری فارس، یک منبع آگاه عراقی در تشریح وضعیت شهر سامرا و حمله گروهک تروریستی داعش به این شهر گفت: داعش از دیشب با 5 هزار نیرو به شهر حمله کرده و برخی عشایر نیز با آن همکاری می‌کنند. این گروه از عشایر در همکاری با داعش به مراکز پلیس و ارتش حمله کرده و پلیس و ارتش را مشغول کردند تا نتواند از شهر دفاع کند.

    بنابراین گزارش، با استفاده از این فرصت، داعش به راحتی وارد شهر شد و 90 درصد محلات شهر را کاملا تصرف کرد. داعش برای دست‌یابی به حرمین امامین عسکریین (علیهما سلام) نیز حمله‌ای را ترتیب داد اما مدافعین کم‌تعداد حرم به شدت دفاع کردند و با غیرت حیدری اجازه نفوذ مهاجمین را به محوطه 500 متری حرم ندادند. در حال حاضر نیز نبرد سختی در محوطه 500 تا 600 متری حرمین در جریان است.

    به گفته این منبع آگاه، ارتش عراق به خود آمده و تعداد زیادی هلی‌کوپتر و هواپیما به صحنه نبرد فرستاده، شهر در محاصره است و راه‌ها بسته شده‌اند. ارتش کوچک‌ترین جنبنده‌ مسلحی را می‌زند اما چریک‌های داعش به شدت آموزش دیده‌اند. 90 درصد داعش از گروه‌های بسیار آموزش دیده گارد ریاست جمهوری سابق و فدائیان صدام هستند.  اگر فیلم‌های آموزش آنها را دیده باشید، دیده‌اید که گرگ‌های درنده از دست اینها فرار می‌کنند؛ اینها از گرگ وحشی‌ترند.

    با تمام این تفاصیل ارتش عراق  در حال مقابله هستند. اوضاع در سامرا بسیار وخیم است. داعش با ساز و برگ کامل نظامی وارد شده است تاجایی که تاکنون 17 ماشین داعش مسلح به دوشکا، کاتیوشا و توپ ضدهوایی توسط ارتش منهدم شده است.

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بسم الله الرحمن الرحیم
    یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ
    سوره الصف آیه 8
    «می خواهند نور خدا را به دهانهایشان خاموش کنند ولی خدا کامل کننده‌ی نور خویش است ، هرچند کافران خوش نداشته باشند».
    این وبلاگ به حول و قوه الهی و با توسل به حضرت امام هادی النقی علیه السلام و به خاطر کوری چشم دشمنان آن حضرت راه اندازی شده تا فضای آلوده اینترنت و گوگل را از لوث اهانت های به ساحت ایشان، پاک کند!
    البته امام نقی (علیه السلام) نیاز به دفاع و حمایت بنده و امثال بنده ندارد بلکه این ماییم که نیاز به شفاعت او در دنیا و آخرت داریم!
    فقط خواستم شیعه علی النقی بودن (علیه السلام) خود را اثبات کنم!
    یا علی
    پربیننده ترین مطالب
    Designed By Erfan Powered by Bayan