کمپین ارادت به امام نقی علیه السلام

مرکز دانلود و انتشار عکس ، پوستر ، کتاب ، مقاله ، مرثیه ، روضه ، مداحی ، مولودی ، فیلم ، صدا ، نرم افزار ، داستان ، معجزه ، حدیث

کرامت امام هادی علیه السلام وشیفتگی افسر ترک

  • ۹۳۷ نمایش
  • علامه طبرسی(ره) ازابن عیاش به سند خود از ابو هاشم جعفری نقل می کند که گفت:«در مدینه بودم،عصر خلافت واثق(نهمین خلیفه عباسی) بود. سپاه او به فرماندهی یکی از سرلشکران تُرک، برای سرکوبی شورشیان اعراب، به مدینه وارد شده بودند. روزی امام هادی علیه السلام به اطرافیان فرمود:«برویم تا از نزدیک لشکرکشی این مرد ترک را ببینیم، با هم رفتیم و در کنارعبور لشکرایستادیم. مردی از ترکان در نزد ما عبور می کرد.امام هادی علیه السلام با او به زبان تُرکی، صحبت کرد.آن مرد تُرک، ازاسبش پیاده شد و سُم مرکب امام هادی علیه السلام را بوسید.

    من آن مرد ترک را سوگند دادم و به او گفتم:«این مرد(امام علیه السلام) به تو چه گفت؟» (که این گونه شیفته ی او شدی؟) مرد ترک گفت: آیا این آقا پیامبر است؟ گفتم: نه گفت: او مرا به نامی صدا زد که در کودکی در شهرهای ترک، مرا با آن نام می خواندند، و تا این ساعت هیچ کس از آن اطلاع نداشت».

    ماخذ: انوارالبهیه-حاج شیخ عباس قمی صفحه: 428

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بسم الله الرحمن الرحیم
    یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ
    سوره الصف آیه 8
    «می خواهند نور خدا را به دهانهایشان خاموش کنند ولی خدا کامل کننده‌ی نور خویش است ، هرچند کافران خوش نداشته باشند».
    این وبلاگ به حول و قوه الهی و با توسل به حضرت امام هادی النقی علیه السلام و به خاطر کوری چشم دشمنان آن حضرت راه اندازی شده تا فضای آلوده اینترنت و گوگل را از لوث اهانت های به ساحت ایشان، پاک کند!
    البته امام نقی (علیه السلام) نیاز به دفاع و حمایت بنده و امثال بنده ندارد بلکه این ماییم که نیاز به شفاعت او در دنیا و آخرت داریم!
    فقط خواستم شیعه علی النقی بودن (علیه السلام) خود را اثبات کنم!
    یا علی
    پربیننده ترین مطالب
    Designed By Erfan Powered by Bayan